We geven onze visie vorm in het onderwijs met 9 groepen. We werken (schooljaren 23-24 en 24-25) met een instroomgroep 4-jarigen, twee groepen 1-2 en jaargroepen 3 t/m 8.

Door de fusie zijn extra middelen beschikbaar (tot halverwege 2025) om 9 groepen te kunnen vormen waardoor de leerlingaantallen laag zijn en de leerkracht veel ruimte heeft voor de ontwikkeling van onze leerlingen.

De school werkt met jaarlijks 4 periodes. Na die periodes wordt o.b.v. toetsen, bevindingen en overleg bekeken hoe de onderwijsontwikkeling van een leerling of van een groep verloopt en passen het onderwijs aan een leerling of groep eventueel aan. Bij aanpassingen op leerling niveau overleggen we daarover altijd met de ouders.